Tidernas svåraste Bob Dylan-quiz?

Mestadels riktigt läsvärda Paste Magazine har just nu en orgie i Bob Dylan-artiklar. För er som känner att ni aldrig kan få nog av kameleonten från Hibbing föreslår jag att ni klickar er vidare och ägnar några timmar åt vad de själva kallar ”The Dylan takeover”.

Testa gärna också The super-impossible brain-busting, Bob Dylan trivia-quiz (puh!) för att ta reda på hur stora nörd-kunskaper ni besitter. För det är verkligen en kusligt hög nörd-faktor på det här testet vilket ni lär märka. Jag kan stoltsera med hela 7,5/20. Den halva poängen gav jag mig själv då jag hade 2/4 rätt på fråga 7.

Vad får ni?

Kommentera

