Kulturkonsument + Crystal Caravan = Sant

Hittade The Crystal Caravans promo-utskick och fann att jag minsann finns med på inte mindre än två ställen. Att utdrag från min Groove-recencion hamnade där är kul, men jag hittar även ett utdrag från bloggen. Just det, den blogg ni befinner er på just i detta nu. ”För en gångs skull håller pressutskicket vad det lovar.” Riktigt coolt citat när man ser det så där.

crystal-caravan-front

Nu hoppas jag bara att intervjun jag gjorde med bandet kommer upp någon gång. Börjar bli kusligt länge sedan jag såväl gjorde den som skickade in den. Historiens kortaste text blev det dessutom, 2000 tecken, inklusive mellanslag hade jag till mitt förfogande. Fick sålla bort allt oväsentligt, samt namnen på bandmedlemmarna (sju namn innebär många, många tecken). Hur resultatet blev överlåter jag till andra att bedöma. Ska även skicka de överblivna delarna till Skivkoll och se om de kommer upp där snabbare. Kul att fler än jag gillade skivan. Den är som framgår ovan riktigt jäkla bra.

Kommentera

