Deportees och Håkan Hellström

Nu finns Deportees-intervjun att läsa HÄR.

*****

Låtlistan från Håkan Hellströms P&L-spelning är inget annat än ren och skär fulländning. Förhoppningsvis hamnar Försent för Edelweiss i den ordinarie repertoaren i fortsättningen.

Tro och tvivel

Ramlar

Dom kommer kliva på dig igen

Kär i en ängel

Gårdakvarnar och skit

Jag har varit i alla städer

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Sång i buss på villovägar 2007

Mitt Gullbergs kaj paradis

Klubbland

Hurricane Gilbert

Känn ingen sorg för mig Göteborg

En midsommarnatts dröm

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Extranummer:

Försent för Edelweiss

För en lång, lång tid

Kom igen Lena

Bara dårar rusar in

Nu kan du få mig så lätt

Det är ingen artist i Sverige som ens kommer i närheten av en låtlista som denna. Ingen!

Kommentera

