Försök numero tre

Jag får liksom ingen ordning på detta inlägg, för att parafrasera Lars Winnerbäck. Det här blir tredje, och sista, versionen av det inlägg jag inledde för en halvtimme sedan. WordPress har tydligen fest och är inte särskilt tillmötesgående för tillfället.Kort sagt, de kärvar!

Men vad jag ville ha sagt, denna fredagskväll var att Jay Z var extremt cool hos Skavlan ikväll, och att Halvar har en av nätets bästa bloggar. Fast i föregående försök till inlägg var detta mer ingående.

*****

För övrigt hoppas jag att ni röstar på Calle i Idol-omröstningen. Jag vet, det är en oväntad kommentar från en bespottare av programmet. Men eftersom Inneboende också får sköta fjärrkontrollen har jag dragits in i denna hysteri. Hans version av Walking in memphis är skäl nog att rösta. Så kom igen, bidra till telebolagets vint!

*****

Måtte nu detta funka!

Kommentera

