Tillfälligt avbrott

När jag har som minst tid och energi kommer tusen erbjudanden om att göra det jag verkligen vill göra.

Den som säger att dygnet har tjugofyra timmar är en lögnare. Hur mycket jag än stökar undan växer bara måste-högen allt högre. Jag vaknar, stressar för att hinna, somnar, börjar om. Dagen efter är det likadant.

Kanske har växthuseffekten gjort att tiden går snabbare. I fortsättningen skyller jag på det…

Tills dess att jag fått ordning på tillvaron och rensat upp i måste- och borde göra-högen blir det inget bloggande. Sen får vi se hur lång tid det kan ta. Som det känns nu: God jul, glad påsk och trevligt sommarlov i förskott på er allesammans

2 svar

  1. Inte har du väl tänkt sluta blogga. Jag tycker att det börjar ordna upp sig med tid till studier i kombination med allt annat man förväntas hinna med. Idag var jag och kollade på en bil till en polare.

    5 november, 2009 kl. 20:11

  2. Tjena Rikard!

    Nej det är inte riktigt så illa, men då jag varit mer eller mindre sjuk de senaste veckorna och diverse uppdrag och åtaganden tar för mycket tid. Därför tar jag en paus för att hinna ikapp.

    9 november, 2009 kl. 11:15

Kommentera

