Hur hittade alla hit?

Under den senaste tiden har den här bloggen, liksom mycket annat, legat i dvala vilket lett till att besökarantalet minskat ganska rejält. Det säger sig självt, en blogg som inte uppdateras läser man inte, punkt slut. Men trots min inaktivitet har besökarantalet legat mellan 60-100 besökare per dag (helt osannolikt när jag tänker efter).

Så döm av min förvåning när jag loggar in och ser den här bilden:

Vad ska jag tro om detta? Det var flera månader sedan jag var i närheten av en sådan siffra (539 i skrivande stund) och detta utan att ha skrivit ett vettigt inlägg på flera veckor.

Nåt måste ha blivit väldigt fel hos WordPress idag…

Kommentera

