Här var det förkylt…

Attans vilken förkylning som sköljt över mig idag. Snörvel och ömmande bihålor är inget jag gått och längtat efter den senaste tiden.

Sitter och korrekturläser min recension av Joel Almes ”Waiting for the bells”. Är nog lite besviken på skivan när allt kommer omkring.

Vill ni veta vad jag haft för mig på sista tiden så kan ni läsa följande:

Andreas GregaEn sak i taget

HästpojkenFrån där jag ropar

Daniel GilbertNew African Sports, Soul, Café, Club no #1

The Crystal Caravan (Live på Scharinska)

Kommentera

