Nikola Sarcevic på svenska

Ju mer jag finslipar intervjun med Nikola Sarcevic, desto mer lyssnar jag på hans musik och, framför allt, desto mer inser jag hur bra Lock Sport Krock är. Även uppföljaren Roll Roll and Flee har sina ljuspunkter.

Men vad håller folk på skivbolag/press/distribution på med? Jag borde ha haft nya skivan Nikola och Fattiglapparna skivan i min hand för flera dagar sedan. Nu får jag förlita mig på MySpace, bloggar och dylikt för att få någon aning om hur hans svenskspråkiga debut låter. Förstasingeln Tro lovar i alla fall så gott som något kan göra.

Ett svar

  1. Väntar med spänning på det nya…..

    Under tiden kan man alltid fördriva tiden med att lyssna på oss 🙂

    Johan / BIRCHGROVE

    http://www.myspace.com/birchgrove

    22 april, 2010 kl. 11:31

Kommentera

